Klockan är

kvart i 8, ute ser jag gryningen komma, den är nästan blå.
Sömnen har varit finfin i natt och jag tillät mig kvar en stund i sängen och bara låta tankarna fara. Till en liten, liten flicka som livet varit omänskligt hårt ibland men som ändå är så stark och duktig att det är förunderligt.
                       
 

Vi kan bara tacka för att det var till oss hon kom, av alla miljarder männniskor i hela världen.

Ibland har jag nästan tyckt det varit lite kusligt; om alla barn egentligen är så underbara och fina som dem vi fött, fått och sett, var är då alla andra? Alla som det skrivs och pratas om, utåtagerande, kriminella redan som skolbarn, mobbare m fl. Det kanske ändå i många fall är vuxenvärlden som är så fel idag och barn reagerar?
Det kan ju också vara en mediafälla. En mediafälla är när tidningar och övrig media har så lite nyheter så de blåser upp bagateller till brott. Eller influensa från vanlig till dödlig.
Ha en bra dag, pigga på dig Lilian M och alla andra som är förkylda och krassliga.
Kramisar


Kommentarer
Postat av: lilian





du är så otroligt bra att uttrycka dej med ord och bild jag är inponerad !

såg en jättemage på bild i telefonen från falun precis

nu var skall detta sluta med flera i magen eller!

2010-01-25 @ 12:24:29
Postat av: Rebecca

Dä ä jaaaa! :D

Tack för allt stöd! ni är underbara och jag älskar er!

2010-01-25 @ 12:51:48
Postat av: Joysan

Fina tvillingsjäl :-)...

Längtar efter er! Fick en flashback till olyckan igår och kom & tänka på hur illa det hade kunnat gå. Ush. Jag ska rensa här hemma idag och träna inför redovisningen imorgon. Och läsa igenom ett annat arbete & oponnera påd et. Och så ska jag dansa Zuuummmbbbaaa xD...Hörs sen! Puss

2010-01-25 @ 12:58:45
URL: http://joysan.blogg.se/
Postat av: Joysan

Hihi...läste din kommentar nu också :-)...Ja, visst är det tråkigt när folk inte kommenterar. Man vill ju ha andras åsikter också...Fast det är ju som du säger, man skriver för att man tycker det är roligt :-)...Kram

2010-01-25 @ 13:33:35
URL: http://joysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0