Lets dance!

Jag bryr mig inte så mycket om vilka som deltar utan tycker att programmet är hur kul som helst. Jag gillar verkligen både att dansa själv och se andra som dansar. Det har varit liv i Aftonbladet om hur elak juryn är men jag kan inte hålla med. Det vore väl alldeles för slätstruket och förenklat om alla paren finge höga poäng redan i början.
Nu har vi kört Rebecca till tåget så det är tyst och tomt hemma som alltid när någon av våra nära och kära åkt härifrån.
-3 gr idag men dåligt med lust att gå ut och gå, dessutom har hunden Molly rymt så jag har ingen hund att gå med.  Lusten att gå i ide med en bra bok finns kvar, det vore ju vettigare om man greps av städmani eller bakmani när man är lite låg.



Jag saknar verkligen mina föräldrar, men Joy har vi i alla fall kvar + alla övriga nära och kära utom mamma o pappa.



Mina tre äldsta barn som jag också saknar och längtar efter jämt. Men man kan aldrig få tillbaka den tid som gått och jag har lovat mig själv att leva Nu. Mina nära och kära finns ändå kvar hos mig och har dessutom mångdubblat sig till stor glädje för mig.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0