Måndag kväll

blev inte rolig. Jag fick veta att  barn som vi tidigare stridit för i en vårdnadsfråga, har åter drabbats av felhantering.
Förra gången detta hände, så gick det in sammanlagt sex överklagningar från olika personer och vid den utredning som gjordes hittades många grova fel, kommunen bad familjehemmet om ursäkt och på den vägen är det. Men man kan man ju aldrig ge tillbaka deras barndom.
Jag tappade faktiskt hela min tidigare tilltro till socialtjänst och rättsamhälle och det som nu hänt gör inte saken bättre
För övrigt var gårdagen ganska bra, tränade, tvättade, promenerade med hunden Molly, var till biblan, sydde m m.
Kram mina kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0