vi gick ut

en bit och sprang sedan fort hem. Det var bara -2 gr, men det blåste hård sydlig vind så det sved i ansiktet och öron.
Istället satte jag mig vid min fina vävstol, 24 år, och började väva påskmattor. Jättekul!
Nu har vi varit ned hos goda vänner och fikat och pratat lite.



När man är så fruktansvärt söt så måste mormor ha dubbla kort!

Nellie Sofie Desiree Svärd; knasiga klanens kronprinsessa.

Rebecca! Jag lyckades inte omvandla e-postkort till mysiga små mappar.

Kramar och godnatt till mina många läsare samt till alla mina nära och kära.

Kommentarer
Postat av: Joysan

Åååh...fina fina Nellie...Jag längtar heeeeem! Haha...hann inte ringa idag. Vi sov länge sen fikade vi med familjen Karlsson...sen var jag på gymmet och sen var jag hos Sandra och spelade bingolotto med Ida :-)...Men jag ringer imorn! Love you! Puss

2010-01-18 @ 00:24:13
URL: http://joysan.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Fin hon e lillan! :)

Jo, om du gör såhär, att du går in på mailen, så klickar du på varje länk. "spara fil" ska du klicka på sedan. Då lägger sig alla under "dokument" och "hämtade filer" under startmenyn. Därifrån kan du göra precis som du gjort innan med flyttning, copy osv.

P.S

Du kommer få dina kramar av pojkarna, bara en annan gång:) D.S

Love

2010-01-18 @ 19:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0