Det stundar nya tider

att få vakna till regnsmatter, att klä sig varmare m m. Men men! Efter en så lång härligt solig sommar så ska vi väl palla för lite regn. Dessutom passar det oss bra, vi behöver städa inför helgens aktivitet.
Igår gjorde vi i alla fall något väldigt trevligt, se här:



Jag fick krama och pussa på världens sötaste lilla Julia!



Även Egon fick den stora äran eftersom mormor för stunden var upptagen av att baka rulltårta



som även jag kunde smaka på. Tack snälla vän!

Hemma igen lyckades vi faktiskt klippa allt gräs utan att regnet började falla. På kvällen kom några älsklingar farande på cykel och fick en liten viskypinne innan de for hem.





De tre var det som kom cyklandes.

Och nu är det dags för städning inomhus men jag skulle mycket hellre vilja måla, väva eller sy!
Kramis


Kommentarer
Postat av: Joysan

Vilken underbar liten sötnos! Jag förstår att de är stolta :-)

2010-07-25 @ 11:35:40
URL: http://minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0