En helt underbar högsommardag

för 53 år sedan föddes min älskade lillasyster! Och jag kommer så väl ihåg den här dagen som om det varit i går!
Hon var den sötaste lilla varelse man kan tänka sig och är faktiskt fortfarande!
Grattis Ewa! Fortsätt att vara den du är!



Det blev en hel hög med bilder tagna ur mammas och pappas album. Bild 1 är ju mamma o pappa, bild 2 är mamma, Ewa och Karolina, bild 3 är jag och Ewa, bild 4 lilla dockan ensam och bild fem är pappa och Karolina.

Så har även jag bemärkelsedag idag. För två år sedan idag så rökte jag min sista cigarett! Hipp hipp Hurra!
Men! Hade det inte varit så farligt och så äckligt så ----- nej, jag vill faktiskt inte vara rökare.
Och jag är stolt över käre gubben som slutade trots ett dagsintag på 30-40 cig! Och mina döttrar, min måg, min son-ja, i stort sett hela familjen har slutat röka! Rebecca!!!! Hör du mig nu?

Och min kära Annelie! Hur har du tänkt att jag ska orka vänta på svar ända till lördag? Du måste ju ändå veta hur det är att vara mamma?
Eftersom jag försöker undvika ( i mesta möjliga mån :) --) att vara tjatig så vill jag gärna att du ringer så snart du kan!!! Alltså fort som ögat!!!
Kramis!

Förlåt Ewa!
Jag glömde blomman!



Rosor och lavendel i oputsat gammalt silver! Grattis!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Stort grattis till två rökfria år glömde att säga det i telefonen men, jag tänkte det!!

Det är sanning, men att jag skulle vara lika söt som när jag var liten! Är en sanning med modifikation sånt som bara en stora syster ser och säger.:-)))



Tack för blommorna!



Kram från lillasyrran.



2010-07-28 @ 20:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0