En vanlig fredag i vår familj

kan se ut så här: Vi får respektera Annelie och välkomna Frank, Mirijam, Rebecca, Joy, Simon, Jenny, Robin och Hanna! Faktiskt blev det en underbar eftermiddag med glatt prat, glada lekar, mycket flin, en del öl. God mat på kvällen, bra musik och ljudanläggning (tack käre maken) och mycket skämt, glam och långa, långa enorma skrattanfall. (Mimmi). Annelie mådde bra och var rund under fötterna utan alkohol och jag är så tacksam över denna stora helt underbara familj!


Morgon (sen förmiddag), lite mor o dotter-snack till frukost.



Rolig eftermiddag med besök på mormor och morfars loppis!



Kväll med god mat och synnerligen trevligt sällskap!



Super-musik- ljudanläggning samsas med grilltändaren på dynboxen!



Här har resten av Gävleborg och hela Sörmlands län inkommit. (Simon har bara gömt sig).



Rebecca valde att försöka undvika kameror, vilket som tur var inte lyckades helt!



En man och hans baby.



En annan man med sin baby.



Frank är så fin speciellt i farmors sjal.

Jag skojade bara när jag sa en vanlig fredag i vår familj. Men väldigt rolig!!!

Nu kommer en vanlig lördag:




Frukost med Joy, Nellie och 11 till!



Mysigt! Och vi får faktiskt plats för två till!



Till frukosten kom Simon fram!



Av alla vackra bröllopsgäster hann vi bara fånga två på bild. Kan det vara symboliskt?



Så vackert och så glad man kan vara mitt i all oro.
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0