I går var det fart

på både loppis och dammsugare. Det regnade nästan hela dagen och då går det bra att göra inomhussysslor. Och skönt med bastu efter att ha rotat runt.



Kyrkljusen vi köpte på Liljeholmens i Oskarshamn.



Mysigt med besök i söndags!


Och Hjärtat förser sig med att få sitta i knä och bli smekt.

Men i morse sken solen igen så nu är sommaren på väg tillbaka, hoppas det håller i sig över lördag när det blir så mycket festligheter både i Levsäng och i Hajstorp.

Vi besökte Kyrkans i går för första gången på hela sommaren. Och jag hittar en talbok: Åke Edvarsson - Vänaste land som jag inte hade läst eller ens sett. Köpte den och åkte vidare till Willys. Där fanns samma bok fast ny, jag hade inte fattat att han skrivit en ny bok, trodde bara att jag missat en. Jag är ju lite småförtjust i Eric Winter :)

För övrigt så köps inget annat än konsumtionsvaror på loppis numera. Böcker och tyg. En och annan grej att måla blir det också.
Grattis Josse till extra tid på jobbet. Jag tror faktiskt att det blir mer än oktober!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0