Det är bara att fortsätta

med muletarbeten, fortfarande är det mycket som ska göras. Men jag var ju tvungen att kika in på FB och vad hittar jag väl där?



Den sötaste tjejen i hela Nyköping med sin nya söta lillebror!
Förlåt Sandra, jag var bara tvungen att kopiera din fina bild!

Så blir naturligtvis nostalgisk och längtar mer än vanligt efter alla  mina nära och kära. Hoppas att Joel och Nellie firar någon enda liten semestervecka här!
Så Annelie, är det bestämt med Josefines fest. Den blir sista juli under förutsättning att vi kan boka lokal. Det vore väldigt väldigt roligt om ni kom trots bröllopet veckan efter.
Kram

Kommentarer
Postat av: joysan

Hihi, nej, det vart inte av! Vi får höras ikväll :-). Jobbar till 18.15. Jag kollade på bröllopsstudion igår :-)...Fast det var inte så mycket att ha...Puss

2010-06-08 @ 13:51:37
Postat av: Sandra

Ingen fara Siw. :)

Nu hoppas vi på fint väder så vi kan åka ner snart o bada. :) Minns inte när Simon o Joy skulle komma?

2010-06-08 @ 21:05:37
URL: http://familjen5.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0