God morgon alla nära och kära!

Här skiner solen trots SMHI, det är inte lätt att kämpa emot alla prognoser.
Gårdagen blev L Å N G! Och lite blöt. Men till slut väldigt bra även om det var mycket känslor.

Grattis Julia och lycka till i livet!



Folkfest i ett regntungt och trångt Lidköping.



Julia student 2010. I handen har hon paketet hon fick av oss, en smyckeask med klocka, halskedja och ring.



Och lillasyster Emilie, som har några år kvar till studenten



Min fina lillasyster med sina två fina flickor.

Eftersom jag i folkträngseln inte lyckade få något kort på övriga i familjen så får jag återkomma med foton.
Ewa och hennes familj bjöd på en helt underbar kycklingsallad med hemgjort Rhode Island dressing till. Det smakade verkligen bra efter den långa väntetiden på skolgården.
De la Gardiegymnasiet har över 2000 elever och 400 personal så det är alltså gamla Skaraborgs största gymnasium. Detta berätta Karolina och Wikipedia bekräftade.
Julia har gått en bygglinje, BP3AM där AM står för anläggning och maskin. Hon är med andra ord förare av bygg och anläggningsmaskiner, dumpers m m. (Jag är verkligen inte kunnig med sådant längre!)

Väl hemma pratade jag länge och väl med min dämpade och ledsna dotter. Det går ju inte att bara säga Ryck upp dig! Det gäller ju också att bena ut olika problem och situationer. Se det från flera håll så att säga.
Var rädd om dig, det finns bara en av dig.
Kram

Visst ja! Sandra! Vi pratade om sista helgen i augusti, kolla det med JoS för säkerhets skull.
Ny kram!

Kommentarer
Postat av: Ewa Sjöberg- Johansson

Lång väntan och mycket känslor det var gårdagen. Visst blev den bra till sist! TACK Siw och Egon för att ni kom och många kramar till er båda som står ut med väntan, längtan, regn och oförutsedda händelser. Kram från Ewa och Kent.



Ps Du är min fina stora syster i vått och torrt. :-)

2010-06-10 @ 17:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0