Hej alla goá människor!

Nu har min stora favorit Robban varit här och justerat min dator och meddelat grafikkortskrach på Egon! Ja, ja, det är bara och skicka iväg igen.
De här dagarna utan dator har ju varit ett riktigt lyft för hus och trädgård. Vi rensar, städar, tvättar fönster, träffar trevliga kunder, ut och går m m. Riktigt mycket har blivit gjort så nu har jag bestämt dagskvot vad gäller data.

Vi har firat en mycket trevlig midsommar i alla fall,  med underbart väder och trevliga vänner. Att några av vännerna sedan satt här och blev mormor och morfar var ju naturligtvis ännu roligare! Vi brukar sitta hos dem och bli farmor och farfar (ja, ja, en gång i alla fall). En liten flicka fick Jenny och Claes, första barnet, första barnbarnet och allt gick bra trots att det måste bli ett kejsarsnitt. Jag sätter ut bilder så snart jag fått dem.

Ännu en rolig nyhet: Josefine och Robert förlovade sig midsommarafton! Våra allra varmaste lyckönskningar, vi ses snart.

En rolig nyhet till: Robert fick det efterlängtade VA-jobbet i Kalmar och börjar 1 augusti! Grattis till det Robert!
Ni har verkligen flyt nu!




Tulpanpelargon på vår altan.
Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0