Mycket grått och regnigt ute

men glatt och ljust inne! Fler trevliga överraskningar väntade mig i morse, se här:



Ett välbekant bröllopsfoto fanns i MT och en mycket fin annons från våra älskade barn och barnbarn!! Tack så jättemycket, det kändes verkligen rakt in i hjärtat!
Ett stort tack också till min syster som kom med en jättego´ kommentar i bloggen.


Våran kära Simon som fyller 24 år idag, stort Grattis från de gamle!




Så vill vi också fira kära vännen Kjell som fyller 62 år  i morgon.

Det är mycket vi firar i år men det bästa av allt är att vi har våra nära och kära kvar!

Jag återkommer, kramis!


Kommentarer
Postat av: Joysan

Hihi :-). Vad fin annonsen blev :-). Jag som har så himlans svårt att ljuga och inte råka försäga mig också, det har verkligen varit svårt att inte nämna annonsen :-D. Åh, nu blev jag glad att ljus & värme spelats. Jag drömde inatt att Ur & Penn skulle öppna i Skövde :-). Kram

2010-06-11 @ 08:49:48
URL: http://minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0