Nyvaken söndagmorgon.

Dock har vi ingen liten gäst, Roger hämtade honom i går kväll eftersom han blev färdig tidigare än beräknat. Men vi hade en fin dag:


Rasmus kunde träna med crossen länge och hade hur kul som helst.



Sedan promenerade hela familjen hem till grannen!



Farbror Erik, 92 år, har vilat en stund, men var sedan med och drack kaffe och pratade. Talade om vad han ansåg om kungahuset och han har ju innerligen rätt i vad han säger.

Så traskade vi hemåt igen och då lånade Rasmus kameran. Som han självklart kunde så mycket mer med än jag kan. Bl a lärde han mig att filma! Han är nyss fyllda 8 år!! Däremot glömde vi bort att han skulle visa mig hur jag får in filmen i datorn, men det gör vi nästa gång.

Nu krånglar Blogg.se så jag får inte in fler foton. Återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0