Den 2 mars

alltså igår skulle vi fira Anita o Ingemar som fyllde år 6 och 9 februari. Men detta är så typiskt oss att det är inte ens värt att kommentera egentligen. Och för ovanlighetens skull kom jag ihåg att ta med kameran. När jag som den värsta pressfotograf höjde kameran så hände inget annat än att den indikerade "tomt batteri". Snopet förstås. Men det allra snopnaste var när vi kommit hem efter en trevlig kväll och Anita ringer och säger: "Siw tog nog med sig min väska istället för sin egen".  Visst var det så, vi har ganska lika väskor och jag högg den första bästa, så nu sitter jag här och kan inte ens ladda kameran för den är på besök hos grannen.



Men jag kan i allafall visa vad paketet innehöll. Två kuddar, en kasse, en baginbox-kasse, två grytlappar, två kökshandukar. Baginboxkassen innehöll vitt vin. Men det tillverkar jag inte själv.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Joysan

Vad fina presenterna blev :-). Jag önskar mig också en bag in box-påse :-). Usch vad jag längtar hem! Försökte ringa förut men det var upptaget så vi får höras imorgon istället :-). Hoppas allt är bra! Pusssss

2010-03-04 @ 20:37:50
URL: http://minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0