Det är verkligen ett

i-landsproblem att bli deppig över snön som föll inatt, men jag blir ju faktiskt inte mindre deppig därför att jag vet om att det finns värre saker att hänga läpp för.
Vi åkte i alla fall på loppis och köpte lite mer ägg, lycka blir att inhandla ägg. Vi träffade faktiskt Klas och Karolina Hallborg på Kyrkans, jag hade inte väntat mig att få just dom på en loppis. (skratt).

Även om tomten fortfarande är fastfrusen på trappen och snön faller fritt så får julen sakta men säkert vika från vårt hus.



Julgardinerna borta, påskägg framme.

Fönsterbelysningen fick små mössor p g a att det är så fult sken av LED-lampor. Blått, kallt, fult.



Tulpaner och snören, det gillar jag verkligen.

Nu väntar symaskinen.
Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Joysan

Hej min fina mamma :-). Ja, visst är de fina? :-)...Vänne rär verkligen hårdvaluta och jag är så glad för att jag har Sara & Andreas (och Stefanie :-))...Hörs sen! Puss

2010-03-18 @ 13:45:26
URL: http://minipiglet.blogspot.com
Postat av: Josefine

http://livetochhemmet.blogspot.com/ kände för att börja med detta igen

2010-03-18 @ 14:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0