Hej alla vänner o nära o kära!

Jag vaknade i morse till ett ljuvligt läte - regndroppar som faller! Oh, så glad jag blev!  Dessutom fanns ett underbart brev i e-posten och jag blev ännu gladare. Hela dagen har varit inspirerande och dessutom föll all snön av ladugårdstaket idag och både carport och hundgård klarade sig.

Rebecca! Jag bara kallade blivande sambon make, det är inget annat planerat. Josse! välkommen med www.livetochhemmet.blogspot.com! Jätteroligt! Vilken himla tur ni hade med skrivbord och stolar. Skicka bilder.

Anita! Din käre make har varit här och fått lite skrivhjälp. Det tråkiga var ju det han berättade om AnnaKarin. Hur är det med henne och vad kommer att hända? Hälsa så jättemycket till henne, vi tänker verkligen på vad som kunnat hänt.

För övrigt är det mesta som vanligt. Man retar sig på det samhälleliga spelet runt köttgrytorna och avsaknaden av sunt förnuft i så många fall, men det känns som om det inte finns ett dugg att göra.

När snön föll av ladugårdstaket var Molly ute i långkopplet och blev så fruktansvärt rädd för dånet att jag trodde hon skulle svimma. ALL päls stod rakt upp på hela hunden men jag hann inte med att fota.


Vad skönt att vara inne när jorden rämnar!

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0