Hemkomna från ett roligt dygn

med Joy. Jag skriver mer sedan, tack för alla kommentarer och grattis till Joy. Här kommer bilderna:



Joys examenskorg från oss; ägg, hennes första finskor, samt en bib och en mip.



Här är mipen och biben. (Bag-in-box-bag samt miljö-i-påse- kasse)



Rektor strax innan start, efter mingelmat och dryck.



Två lärare samt ordförande i Svensk Handel överlämnar här diplom och betyg till Joy.



En klass färdiga butikschefer och avdelningschefer, några har redan fått jobb och andra söker. Joy startar på måndag som vikarie butikschef och så får vi se fortsättningen.



Mor o dotter på Oliver Twist och äter oxfiléplanka, far var också med och tog kort och vi tänkte på när vi satt här sist med Annelie, Mimmi, Jenny, Joy och jag.



Grattis matte! önskar Crazy Daisy!



Fula Douglas instämmer lite, men husse betyder mer.



Simon nyss hemkommen från sitt jobb och har inte kunnat delta i firandet, tyvärr!

Men vi har firat och vi tackar Roger och Therese för att vi kunde åka dit och vara med, de tog ju hand om vårat vilddjur Molly! Katten Valborg har klarat sig hemma själv för hon kan ju gå på toaletten. Och då menar jag toalett och inte kattlåda!

En god fortsättning önskar vi dig Joy innerligen och tycker att du gjort en toppenprestation!

Kommentarer
Postat av: Joysan

Tack mina fina älskade mamma för att ni kom och delade dagen med mig (tack igen alltså, haha) Hihi...ser du att jag ser ut som en alien på bilden med Daisy? Hahaha...hörs imorgon! Puss & kram

2010-03-13 @ 17:41:06
URL: http://minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0