I går blev jag verkligen

misshandlad!! Så pass att jag var tvungen att lägga mig en stund när jag äntligen kom hem.  Den som gjorde detta var min tandhygienist! Allting kan bli väldigt dumt när man är stressad. Och både hon och jag var stressade. Jag hade fått en återbesökstid (eftersom jag ringt återbud i sista stund då hunden Molly drog omkull mig) och nu blev jag sen (därför att jag glömde väskan kvar inne och fick springa flera gånger på den abnormt hala infarten) men jag hann! Men inte hon. Hon var tjugo minuter försenad med patienten före mig och blev så stressad av det att hon glömde bedövningen, vilket jag gjorde också. När vi kom på det var det för sent! Jag försökte verkligen genomlida helvetet men spände mig så illa att jag fick akut ryggskott och inte kunde andas! Efter ett eländes elände tog jag mig till bilen och lyckades hämta Egon i tid från hans jobb. Väl hemma somnade jag och efter kvällens bastu var jag bra igen.

I hela mitt liv från 15 år och till dags dato har jag levt med Abba. Konstigt nog var jag ingen riktig Abba-freak men jag har alltid avgudat Bennys musik i alla dess former. Och nu känner jag mig riktigt stolt över alla deras internationella priser, nu senast invalda i Rock and roll hall of fame.
Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0