Nu har jag

10- läs TIO st böcker i min iPod. Vilken dröm att ha en sådan pytteliten apparat och kunna läsa 10 böcker på raken. Tack min älskade dotter Suz, sonen Roger och dottern Joy. Det behövdes nämligen tre stycken för att klara att lära mig fylla och använda iPoden!
Sen har jag fått fler bekymmer än de rent tekniska. Jag har hittat så många härliga bloggar som jag måste läsa varje dag. Det är helt otroligt vad många roliga och kreativa människor det finns. Om jag kunde sidhänvisa skulle jag göra det.
Ej solsken idag. Men väl endast -5 gr. Och jag längtar redan ut i växthuset och ladugården. Så här års kan det bli riktig fart på gamla ben och ibland även det gamla huvudet. Jag visar lite senare. Nu är det frukost.

Kommentarer
Postat av: Joysan

Hihi...vad roligt att det funkar med böckerna :-)...Hamnar de i ordning alla kapitlen? Jag är hemma på lunch just nu...vi håller på med mindfulness och andningsövningar, självkänsla och stresshantering. Jätteskönt att ha det, men jag tycker allt att de hade kunnat lägga in det för ett år sen xD...Men bättre sent än aldrig :-). Kollade med Sandra och det blir antagligen två pkatser över från hennes familj så jag ska ringa anne-chris idag och kolla om ni kan få ta de platserna :-)...men jag hör av mig sen! Puss

2010-03-10 @ 11:15:44
URL: http://minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0