Precis så trött

som man ska vara en måndagmorgon, det var både jag och Josse. Jag piggnade till lite när min kära etta ringde, men det var ju inte så kul att hon har råkat slita av en sena i fingret. Att sedan ettans make skall opereras för samma sak på torsdag - jag tror dom lever i symbios med varandra, kanske t o m hela familjen för Josse lyckades skaffa sig rejäla brännsår på tumme vä och långfinger hö. (Limpistol vid påskäggstillverkning).
Kvart i 12 for Josse iväg, jag åt och därefter första träningen på över en vecka innan jag hämtade pojkarna. Egon ska på årsmöte ikväll men jag stannar hemma hos min käre treas pojkar.

Kul var ju att Färjestad vann, eller hur? Våran lilla blivande Färjestadare var och tittade på matchen och var lycklig över vinsten.

Hans farmor har inte riktigt samma intressen, tycker det är roligare att tillverka små trevliga saker och pyssla med att klippa och klistra när man inte piller ned frön i jorden.

En gammal fröken som är pensionär hos oss trivs som fisken i vattnet och är med mig precis överallt. T o m på träningen idag.

Anita! Var har ni gjort för ont den sista tiden eftersom ni drabbas så hårt med pannan? Hur i all världen håller ni värmen nu då?

Nu ska jag försöka ta i lite påskpynt. Egentligen så tycker jag ju inte om gult så det får nog bli bara ytterst, ytterst lite gult, några påskliljor kanske?

På onsdag kommer Mimmi, på torsdag kommer min kära femma och på fredag kommer Josse, Robert, David och Rasmus, vilken härlig vecka!

Kommentarer
Postat av: Joysan

Jag är också trött idag, men det beror nog mest på att jag har varit i farten hela dagen. Ska åka och handla nu, och sen ska jag boka biljett så att jag kan åka hem-hem :). Ses på torsdag! Love you! Puss

2010-03-29 @ 18:39:19
URL: http://minipiglet.blogspot.com
Postat av: Anita Lindman

Vi är hemma igen. Det var inte tänkt att vi skulle vara borta över påsk. Vi har ju kaminen i bastun och solfångarna på taket. Men solen lyser med sin frånvaro. Imorron tror jag det blir fint väder.

I skåne fanns det ingen snö. Vill bara berätta det vi kommer snart dit också. Bara inte Friaån tar med all mark när den forsar förbi.GLAD - PÅSK önskar vi er alla därnere.Är ni ute och går titta gärna in

2010-04-01 @ 22:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0