En ny helt underbar dag!

Käre maken kom hem med posten nu kl 13.00 och se vad som var till mig:



Ett brev med kärleksfullt innehåll +



En cd med Cookies ´n Beans!!
Mina absoluta nya favoriter! Jag blev så glad att tårarna steg i ögonen. Tack älskade unge, du gör alltid skäl för ditt namn, glädje! Och mycket kärlek. Jag hoppas verkligen att livet ger dig så mycket positivt som du alltid givit oss + det dubbla. Hoppas du känner den stora kramen jag ger dig nu!
Hej på en stund

ps

Anita! jag skickade bilderna direkt i går kväll. Bad om bekräftelse men det har ingen kommit. Enligt min dator så är de i alla fall skickade. Kolla gärna per tel med Batongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0