En stor och varm känsla!

Tacksamhet, ödmjukhet, ett stort tack!
En stor överskuggande känsla och rädsla för: nu är det vår tur, nu är det våra kära som ska drabbas så hårt har bytts i glädje: det var ingen fara, det går att övervinna!!!
Jag förstår de som i en sådan här stund går över till religionen, men jag står fast vid att livet är den enda sanna religionen. Livet, naturen och de grundläggande livsviktiga tingen  såsom luft, vatten, värme och kärlek är det som man kan tro på, trots allt!
God natt, sov gott! och ett stort tack för en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Joysan

Hihi...jaaaaaaaaaaa...vi ses imorgon! Gud vad jag längtar!!!! Jo, jag kom på att vi ju har setts en gång därimellan...jag åkte ju med Simon ner i september där nånstans :)...Det är ju därför det inte känns såååå längensen, men ändå som hundra år sen! I love you! Hörs imorgonbitti! Puss

2010-11-03 @ 22:01:48
URL: http://www.minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0