Fredag slaskar rejält

men vi städar hela förmiddagen så det gör inget! Em åker vi till Tibro där det sägs ha öppnat en butik typ Hem och Hobby. Det stämde också, men jag har redan glömt vad det heter. I Sparhuset finns den i alla fall. Det fanns en hel del kul där, outlet och konkursutförsäljningar, en del väldigt bra, Miljögården exv, och annat mindre bra. Ganska roligt i alla fall och ungefär samma utbud som Hem och Hobby. Jag handlar ju nästan aldrig färdiga saker men vill däremot hitta bra pysselmaterial till bra pris.

Idag hittade mitt lilla skåp hem och jag har börjat lägga fram mina kära kottar. Det blir nästan lite skämmigt att man tycka så mycket om kottar, mossa, stenar, grenar m m, men det är i alla fall så. Vinkorkar gillar jag också, det måste vara något i materialet som tilltalar mig :)).




De spanska!



några svenska



och skåpet  fick också en kotte. Det är en "skum" bild, men jag blir så irriterad av "blixtklotet" på bilderna så jag valde att fota i Stearinljus i stället.  Är ju i alla fall snällt för ögat.

Har haft så positiva mail- och telefonkontakter idag så jag känner mig så glad! Ni vet! Varm och Glad!

Och så är det ju fredag också!

Ha en bra fredag kväll, alla ni jättegosiga bloggvänner, nära och kära.

Kommentarer
Postat av: Joysan

Åh så fint skåpet blev, hihi...puss o kram

2010-11-12 @ 20:55:09
URL: http://www.minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0