Igår inträffade stora skapardagen!

Lilian var här hela dagen och vi hade verkligen roligt bland allt material som bara ökade och ökade :)). Men vi fick saker gjorda i alla fall, jag ska visa foton senare för igår var jag så koncentrerad på mossan att jag helt glömde kameran.

Så tillbaka till Utmaningen, Dag 3: Mina tre mesta och största intressen.

Det är ju jättesvårt med bara tre! Men jag kör igång: min härliga stora familj är absolut i topp. Sedan tror jag att läsning kommer på en klara andra plats, för om jag inte har något att läsa så blir jag nästan neurotisk.

Nu kommer det svåra: Jag KAN inte leva utan att få skapa, skapa av en massa olika material och med en massa olika tekniker; väva, sy, virka, sticka, måla, snida, m m m m.

Men jag KAN heller inte leva utan musik! Och jag kan DEFINITIVT inte leva utan växter och blommor.

Alltså bara att konstater:

Min familj!
Böcker
Skapa
Musik
Växter

Det är helt omöjligt att göra listan kortare, men längre kan den lätt bli. För det är ju åtskilligt som jag tycker är roligt och är intresserad av: politik, samhälle, skola och barnomsorg, djur, historia m m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0