Verksam onsdag!

Det är precis fullt upp med all textil! Jag älskar gammal vacker textil, linne, lakan, broderier m m. Men vilken tid det tar att tvätta, stryka och sköta det när det blir mycket. Och nu är det mycket! Men roligt är det fortfarande!

Här är annat som är roligt:



Måla om gamla saker och använda i ny tappning.

Veckans litterära intag har varit mycket som vanligt:



Nora Roberts  Begravd i glömska, inte mycket att ha. Lutar lite halvdant åt Jackie Collins-hållet.

Ann Rosman  Själakistan känns som en ny intressant upptäckt. Handlar om hur forna tiders häxbränneri påverkar nutiden. Läsvärd.

Harald Cobens  Berätta inte för någon.. jag vet inte! Han är en ny författare för mig och berättarstilen är bra, men! Handlingen känns ganska tillkrånglad och det är lite svårt att komma ihåg att namn i handlingen.

Så till nästa ämne:

Sjukvårdspartiet i Västra Götaland har fått lite mer cred: 



Grattis Biily Batong och Grattis Anita och Ingemar!

Nu blir det fortsatt lammvävnad, verkligen jätteroligt!

Massor med kärlek till alla mina barn och barnbarn, kära vänner, släkt och mänskligheten överlag med några få undantag!


Kommentarer
Postat av: anette

Fint litet skåp.

Allt blir så snyggt med lite målarfärg, väggar som möbler.

Hoppas att du inte blåser bort i kväll.

Kram Anette

2010-11-03 @ 18:16:53
URL: http://www.sekelskiftesdrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0