Det är otäckt att komma nära döden

och få veta i efterhand att flera människor man mött och liksom inte känt, mötte döden på väg hem efter en skön semester.
Ett polskt skogsföretag tog med sina anställda på en veckas semester i Spanien. På väg hem kraschade bussen och tretton dog, sju lever än med livshotande skador.
Så hemskt och ändå så vanligt idag. Vi har ju valt ett internationellt samhälle, vi vill ju gärna se hur andra länder har det och hur människor lever, vi vill möta sol, värme, annan kultur och historia!
Det här är en fråga jag har till Sverigedemokraterna: Har ingen av er rest utomlands ?
Och i så fall varför?
Jag menar:
 man kan ju inte betala för att se icke-arier som man propagerar för ha invaderat vårt eget land? Eller tänker jag fel?



Naturen är helt underbar, så mycket olika och spännande!
Jag är så glad över alla nära, kära och vänner oavsett ursprung och olikheter! Hur skulle man annars kunna lära sig något?
Kramis!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0