God tisdagmorgon!

All semestertvätten torkar fort i den härliga höstvinden :) Sova i sin egen säng är också skönt även om hotellsängarna faktiskt var bra.
Vi försökte gå med stavar i går och ha Hjärtat med. Men det blev väldigt snöplig slut på den motionspromenaden. Bakom oss följde Valborg med och ville hellre leka med Hjärtat än gå. Och Hjärtat själv nosade runt och rullade sig i gegga så det blev att gå hem och bada lilla hunden istället för att motionera kroppen.





Trött husse med bångstyriga djur och dubbla stavar!

Idag blir det motion i skogen i stället. Måste se om det finns några lingon kvar, lite nypon vore inte heller fel. Dessutom kliar det i kransfingret nu när jag ser så mycket härliga färger och material. Jag hade med mig en massa fina spanska kottar och stenar hem, hade jag sedan kunnat ta med alla vackra blommor så hade jag varit nöjd :)





Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0