I går försvann ett inlägg?

Det har aldrig hänt förut, förmodligen var det jag som tryckte på någon felknapp :)

I alla fall så berättade jag om gårdagen för 27 år sedan som också var en fin höstdag men då var jag inte ute. Då satt jag på sängkanten hos min dotter på BB och följde mitt första barnbarns födelse. Det var en ganska kluven känsla, mitt barn har ont -  var rädd om mitt barnbarn :D!
Men det stora underbara var att få vara med, få höra det första späda skriket och dessutom fick jag klippa av navelsträngen!! Så var hon då född, min speciella tös: Jenny, som i går alltså fyllde hela 27 år. Det är inte klokt vad tiden går!



Enda bilden jag har på Jenny i lilla datorn, den externa hårddisken är smockfull men jag har ännu inte lärt mig den nya datorn och inte vågat mig på att föra över. Men det går jättebra med den här bilden för den är tagen så sent som i augusti 2010, dessutom är fina Zita med. Så ser vi ryggarna på Hanna och Joel.

Dagen i dag ser ut att bli lika vacker som i går. Men det har också varit ännu en kall natt, så vi får lite försmak av vad som väntar.
Nu måste jag försöka få lite ordning här hemma samt göra en sväng till Vävloftet för att kolla läget.
Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0