Jag vill följa med!!

Vart som helst:



Det är inte så lätt att förstå när de tar fram eller ställer tillbaka resväskorna. Bäst att vara på sin vakt i alla lägen!



Start Björkäng Varberg fredag morgon den 17 september. Man behöver inte heta Einstein för att se vad det är för väder!



Irish coffeé a´la Egon tv och Siw th.



Hoppar lite bland bilderna, här är vi framme och man behöver inte heta Einstein för att se vad det är för väder!



Var bara tvungen att visa denna blomma som bara vällde över låga murar och buskar. Mycket vacker. Dessutom bland de enda positiva bilderna jag har. Nu när jag la in semesterkorten i datorn så blev jag nästan chockad över vilken negativ anda korten innehåller. Riktigt så negativt har jag ju inte upplevt det men det har väl ändå varit en känsla av den djupa spanska depressionen som genomsyrar mina bilder!
Återkommer!

Kommentarer
Postat av: Mirijam

Nu är ni äntligen hemma!! Men Hjärtat ser ut att behöva lite mer motion och mindre mat :/ Akta så inte mamma hoppar på er när hon ser bilden ;) Men vacker i pälsen är hon! :D

2010-10-05 @ 09:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0