Lördag eftermiddag

och vi har varit borta hela långa dagen! Skulle bara åka till Skövde och lämna fyra däck som vi sålt, men vi hamnade hos bror o svägerska på kaffe, en sväng på Erikshjälpen och så en avstickare till Karlsborg för lite god thai-mat, så fika med son och sonson + lite kramar där:))
Det gnager i vävtarmen men jag får ta lite mer tid vid vävstolen i morgon. Ikväll måste vi ju kolla Elisas, man är väl lokalpatriot :D.

Helgen för fyra veckor sedan kom vi hem från Spanien. Och jag hade tagit kort på rosa skor för att visa Joy och sedan naturligtvis glömt det. Men här är dom, vad tycks?





Det fanns lite andra färger också!



Finns det något mer öde än en tom och regnig strand.



Vi tände ljus för alla våra kära som vi förlorat under årens lopp.



Det är väldigt annorlunda i katolska kyrkor, mycket stämning, många känslor och tårar. Jag trivs där, tycker om öppenhet med både glädje och sorg.

Nu ska jag sluta pladdra och umgås med resten av familjen en stund. Käre maken, hunden Hjärtat och katten Valborg, nu kommer jag!
Ha en bra lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0