Måndag kväll!

Efter en fin dag. Strålande höstsol, vad glad man blir när träden ser ut som spunnet guld och luften är ren och frisk!
Vi har ju räddat våra växter, oliv, lager, fuchia, pelargoner, m m idag. De hade ju faktiskt klarat köldnatten bra och nu är de inne i ett rörigt växthus och vi hoppas på att de skall överleva! :)).
Travade i väg till Hajstorp förut, skön promenad, taxen bestämde farten och idag blev det BRA motion!
Så kom goda vännerna Loodh, fika och småprata. Trevligt!
Över till goda vännerna Lindmans med en krya-på-dig-blomma. Jättekul att se Ingemar må så bra och vara sig lik! :))
För övrigt; ledsen över andra saker och över sin egen maktlöshet. Som mamma har man ju i många småbarnsår i alla fall haft en viss makt :), man har ändå kunnat stå på sig mot människor som gjort ens barn illa. Men den makten består inte när man har vuxna barn, då får man bara titta på hur människor gör ens barn illa och säga: gilla läget! Fast egentligen vill man fortfarande skjuta den som gör ens barn illa!  :)). nästan i alla fall :)).




Nu har vi ju andra gullungar att skämma bort, men det är inte riktigt detsamma!!!! :))

Så klart vi är glada för att vi har dem och så klart att de är roliga!! Men!

God natt, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Joysan

Hej min fina mamma! Hihi...jag mår lite bättre idag :-). Jag skulle också vilja skjuta någon som skulle göra er illa så jag förstår känslan. Samtidigt så tror jag faktiskt att det gör ondare på honom att jag som nu har brytit kontakten helt. I love you! Tack för att ni finns! Puss

2010-10-12 @ 11:41:50
URL: http://minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0