Och så god morgon

med orken tillbaka! Har slitit hårt några dagar nu, man kommer ju efter med så mycket när man är borta länge. Men nu börjar jag vara i fatt, förutom all strykning  :)

I morgon drar vi iväg med husvagnen troligen för sista gången i år. Vi skall åka och hälsa på Harald och hans familj i Mullsjö och Astrid kommer dit också. Det ska blir så himla roligt att få träffa Haralds familj. Rasmus ska med oss, Suz skulle också varit med men kunde inte få ledigt och har dessutom ännu en tenta på söndagen. Hon är rolig hon! Hade fått något VG vid senaste tentan och trodde inte att det var riktigt ha, ha! Vad kommer det sig att jag väl förstår varför mina döttrar har likadant självförtroende som jag? Nej, nu överdrev jag. I vanliga fall har de bra självförtroende men ibland får de en mamma-back-flash, stackarna!  :))

         

En handfull av de mina som förhoppningsvis samtliga har bra självförtroende!! Valborg har det i alla fall till 150 %.

Nu till dagens sysslor.
Kram!


Kommentarer
Postat av: anette

Vad kul men en liten resa.

Vi får hoppas att vi får en bra skörd när min man har jobbat så med odlingsbäddarna nästa år.

Ha en riktigt skön helg!

Kram Anette

2010-10-08 @ 10:14:36
URL: http://www.sekelskiftesdrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0