Vet faktiskt inte alls vart den här dagen

har tagit vägen? Jag tycker bara att jag sprungit mellan olika göromål, men när jag försöker kolla upp vad egentligen är gjort så blir inte listan lång :(
I alla fall har jag varit på vävstugan nu i em. Vi har dragit på en damastpläd och knutit fram den, så nu är det bara att väva. Jag har inte vävt pläd i damast förut så det ska faktiskt blir roligt.
Men för övrigt har inte mycket hänt, jag har inte ens lyssnat på nyheterna! Inga bilder är tagna- så det blir världens tråkigaste blogg i kväll. Icke något att göra åt, bara att återkomma med nya glada tag.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Joysan

Hihi, och inte har vi pratat i telen heller! Hjälp :-D. Jag har jobbat idag, och sen gick jag till gymmet. Och sen fastnade jag i telefonen med Sandra (från skåne)...och nu har jag precis bloggat. Ska sätta mig & förbereda intervjuerna som är imorgon. Ska bli spännande! Love you! Hörs imorn! Puss

2010-10-26 @ 22:43:58
URL: http://www.minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0