God fredagmorgon!

Idag återgår käre maken till att vara ledig fredagar istället för onsdagar. Det känns bra. Och det finns sannerligen att göra så ingen behöver vara sysslolös.
Jag såg att Kalle Moraeus med band kommer till Skövde i helgen eller när det var. Kan rekommendera att gå och se och lyssna.



Dalhalla 28 augusti 2010. Kalle och hans vänner; Jessica Andersson, Team Moraeus, Niklas Strömstedt m fl. Helt utsålt och magisk stämning. Men mycket kallt! Folk satt invirade i täckjackor och filtar, så fick man ju lite värme av att applådera också :)


Det berömda gröna vattnet.



Ett annat mycket trevlig besök gjordes här: Växbo lin, där jag inhandlade skäktat lin samt buketter med lin. Ska bli jättekul att jobba med.



Docka gjord av skäktat lin. Fotot blev inte övertydligt men dockorna var jättefina.



Värt att besöka!
Så fikade vi (käre maken, jag, kära dotter Annelie och Robins Hanna) på ett ställe som hette Majas. Inredningsaffär med café, mycket trevligt! Tack Hanna för att du tog med oss dit.



Glad lek med hundarna; Hanna, Nellie och Jenny. Inget bra foto alls, men roligt hade vi.

Nu ska jag starta upp med lite rolig städning, samla upp gräs, måla, väva och lite till.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0