Det hände mycket mer i går :)

Jag vävde nästan 30 cm före vattengympan, som jag sedan i alla fall inte kunde gå till p g a världens värsta huvudvärkattack! Jag som aldrig har ont i huvudet? Det blev Alvedon och en stunds vila, innan jag tog den stora brödpåsen och åkte till Vävloftet. Det var ElseMarie och jag som stod för kaffet i går kväll, vi började vi 18-tiden och eftersom mötet drog ut lite på tiden så hann jag nätt o jämt hjälpa till med disken. För 21.47 kom ju tåget från Skövde med Joy! Glatt men kort återseende, vi drack te och pratade en stund men sömnen hägrade verkligen igår kväll. Nu är hon i duschen, och snart på tåget till Skövde igen :)
Hon som inte tänker (jag alltså) hade glömt kameran i går givetvis när det var ett så bra möte om skolan i Tanzania där vi hjälper två elever ekonomiskt. :(

Kommentarer
Postat av: Mariusmia

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-10-12 @ 11:41:37
URL: http://mariusmia.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0