Hej igen!

Det blev några dagars uppehåll p g a allt som händer just nu. Men idag fick vi ännu ett sorgligt besked så jag antar att det är ett negativt stim just nu.
Dock har vädret varit helt juvligt idag och jag har påbörjat nappataget med trädgården. Men det är inte helt lätt , ben, rygg och armar tycker inte längre om att rensa ogräs. :)
Man skulle nog ha varit katt:)
Vi håller på att ta fram trädgårdsmöbler och la en matta för vädring där i solen. Och Valborg blev en mysande boll!
Så har jag bytt jord på min stora Muelenbechia, är mycket förtjust i den blomman.
Åter i arbete.
Glömde precis berätta att jag lagt ut ett nytt objekt på Tradera. Förra affären gick ju väldigt bra och jag fick ett fint omdöme :) Men den här gången kanske vi inte har ett så attraktivt objekt, det är postorderkataloger från 1940-1953. Jag är inte så säker på att det finns samlar inom detta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0