Tack Joy för din fina kommentar!

Ännu en fin dag närmar sig sin ände. Vi har tittat på dokumentären om Alexander Ritchey och den var lika sorglig som boken som han skrev Välkommen till helvetet. Men i dokumentären så fick man så att säga andra sidans version, alltså föräldrar, syskon, vänner, kompisar m m och det gör ont att veta att en så begåvad ung människa är så otroligt självdestruktiv.
Vi har varit och hämtat motorcykeln i M-stad samt köpt lite nytt hörmakeri till mig :)
Så nu är det Katarina Janoch som gäller :)
För övrigt så fikade vi med bästaste vännerna förut. De var här med tvättade och manglade lakan efter helgen i Kronkärr. Se här:
Så här vackert gör Lilian! Nu vill jag ju inte använda dem något mer, bara låta dom ligga i linneskåpet och vara vackra!!!
I går kväll när jag promenixade hem från den trevliga vävupptakten så möter jag en liten grävling komma skuttande. Synd att man inte har kameran i ögonen :))
Godnatt, sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0