Allra först lite bilder från julen 2011!

Vad göra om man är familj till en Urochpenna?
Jo, man åker runt och fotograferar Ur&Pennbutiker för att få liteeee närhet :( Här är butiken i Borlänge, bild tagen från galleria Kupolen dagen före julafton. För att vara ärlig så stannade vi där för att äta, men kunde naturligtvis inte låta bli att fotografera :))
Framme hos våra kära i Koldemo så blev det att följa traditioner, alltså klä granen och därefter provsmaka skinkan :)
Sötungar!
Lovvikkavantar på parad!
Vuxenrummet där Annelies pläd fick plats! och godisbordet förvarades :)
Familjejulkulan!
De här bilderna tog jag kvällen före julafton. Därefter förlade jag kameran, sedan kom stormen och allt blev liksom väntetid (på att strömmen skulle komma tillbaka). När jag sedan hittade kameran var julen över och det var dags att åka hem. Hm! Väldigt typiskt för mig.

Kommentarer
Postat av: Joysan

Tihi...ja, där är en liten del av mig :-)...Vad mysigt ni ser ut att ha haft det! Längtar ääännu mer till att åka hem-hem nu...om en vecka sitter vi säkert och löser världsproblem :D. ILY! Kraaam

2011-12-31 @ 00:05:02
URL: http://lovelidays.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0