Det känns vemodigt idag!

Så mycket bättre är slut för denna gång och det är sällan jag blir så förtjust i ett tv-program som jag blivit i det här.
Idag har det varit fullt tryck här med bästaste Mikaela och lillebror Enyo. + Thim och Jonatan, och Rasmus!!!
En bra dag alltså även om jag inte hann med något pepparkaksbak :(( som jag hade önskat få göra med barnen.
Efter att ha kört Rebecca till M-stad, kramat godjulkram till alla övriga, så är jag helt slut. Och faktiskt lite ledsen över att måsta städa och bädda efter nattgäster :(((

Kommentarer
Postat av: Joysan

Hej finaste mamma! Hoppas att ni hade en riktigt bra dag! :). Ville bara säga att jag längtar efter er! Hörs ikväll! Puss

2011-12-19 @ 09:20:00
URL: http://minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0