Onsdag morgon.

Ville inte gå upp, ville inte hålla på att hoppas på att snart kommer Valborg, för jag förstod ju att en kattdam på snart 15 år inte bara går sin väg eller flyttar till någon annan. Och eftersom Daisy kom fram i går morse och var skadad så trodde jag naturligtvis att båda hade råkat ut för en räv eller liknande (Douglas t ex). Men i morse när käre maken hämtade tidningen kom våran kära gamla tant gående bara som om inget hade hänt :))))
Här vilar Valborg framför brasan som vanligt, vilken ände är vilken?
Och här vilar man i fönstret, gärna det mot kanalen så man kan kolla alla kanalfarare :)
Oh vad lycklig jag är för att det inte hänt henne något.

Kommentarer
Postat av: Joysan

Åååhh vad skönt att tant festival hittade hem igen :D. Jag längtar efter er! Vi hörs under dagen! Jag jobbar stängning idag också...ILY! Puss

2011-12-07 @ 11:26:06
URL: http://minipiglet.blogspot.com
Postat av: Anette& Dicks

Vad roligt att kissen kom tilbaka. Man undrar ibland vad de håller på med ute, man får skaffa GPS på dem;)

Fast tänk vad man skulle bli rädd om man såg att de traskade på någon stor väg.

Kramar Anette

2011-12-07 @ 17:56:45
URL: http://sekelskiftesdrom.blogspot.com/
Postat av: Suz

Härligt skön stil!!

2011-12-11 @ 02:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0