Så mycket bättre!!!!

Eloge till tv 4 för ett så himla bra program. Det innehåller ju inte bara härlig musik utan ger också en bild av de artister som deltar, en personlig bild som får deras musik att framstå på ett helt annat sätt. Och vad har jag lärt mig? Jo, att aldrig någonsin tycka negativt eller uttrycka mig negativt innan jag verkligen har lyssnat ordentligt eller tittat ordentligt :)
Den ende som jag verkligen gillade av de här artisterna var från början Mickael Vhie. Laleh visste jag inte något om, Tomas Ledin har jag aldrig riktigt tyckt om, Eva Dahlgren har jag tyckt varit intetsägande, Timbaktu har jag bara hört nämnas i rap-sammanhang, men har aldrig lyssnat på honom, Lena Ph är ju en väldigt duktig scenartist, men jag har väl inte varit någon större fan till henne och sist men inte minst E-type som jag verkligen stört mig på och aldrig velat lyssna på. Jag har stört mig på att han är så orytmisk men ändå håller på att hoppa och rulla.
Nu, go´vänner! Nu får Siwan erkänna att hon haft fel, att hon varit äckligt negativ, fördomsfull och dum!!! Nu ser jag att det är härligt när människor vågar och E-type är den förste jag totalt har ändrat åsikt om, därefter kommer hela raden artister i detta underbara program. Inte minst Laleh! Som är en mycket stor personlighet, mycket härlig låtskrivare och fantastisk sångerska.
Hela förra omgången av Så mycket bättre missade vi totalt, men vi har ju hört resultatet många gånger på radio/tv och den här gången har vi inte missat något! Hoppas bara att det fortsätter :)
Så är jag glad för att jag pratat med tvåan och hon mår fortfarande riktigt bra. Hon är verkligen en kämpe och jag är verkligen ödmjuk inför henne och stolt över henne.
Anneli Gustavsson
Sju dagar kvar sen hoppas jag att de får en lång bra tid när inget otäckt händer :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0