Dagen idag är inte rolig.

Känner mig verkligen sänkt av den här f--------e långa, hemska, j------a äckliga vintern! Har man verkligen utrett noga huruvida människan ska gå i ide eller inte? Jag inbillar mig att man med dagens teknik skulle göra det möjligt att gå i ide i alla fall mellan 1 november och 12 december, sedan är man lite vaken ett tag-firar jul och har det mysigt - äter så mycket god julmat man kan, sen går man i ide 2 januari och vaknar lagom till i mars när sommartiden börjar. Fatta vad fördelar det vore! Ingen skulle behöva oroa sig för viktökning p g a julmat, ingen skulle behöva oroa sig för att halka omkull och bryta allt som går att bryta, inga pengar skulle det gå åt, inte så många bilolyckor, SJ kunde stå där med alla sin taxi (som dom kör med när tågen inte går, vilket är väldigt ofta) vårdpersonalen skulle få välbehövlig semester, även polisen och andra som ideligen blir störda av deppiga och vintertrötta människor! Så vill jag ha det! :O



Ser skönt ut, men så är det minsann inte alltid. I går kväll fick inte Douglas vara med och se Let´s Dance. Valborg hoppade direkt på honom körde ned honom i halva trappen, sedan satte hon sig och bara stirrade grymt på honom. Han vågade inte ens andas. Idag fick hon ett annat psykbryt och började leda med en trasmatta allt vad hon orkade. Hjärtat tyckte det så lite underligt ut och gick närmare för att se på men då fick hon också en rak höger och ramlade baklänges. Alltså snacka om att äga sin familj!
Ni kan i alla fall ha en bra lördag och äta gott och vara snälla mot varandra, även om jag är sur och grinig :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0