Idag har

ett omhändertagande av barn varit uppe i Länsrätten, ingen har fortfarande fått besked och det barn det gäller är alldeles förtvivlad- vill stanna kvar i familjehemmet och har klargjort det noga vid ett flertal tillfällen för olika socialarbetare.
Av hänsyn till ärendet vill jag inte gå in närmare på det  men OM det skulle bli hemgång då kommer ingenting i hela världen att få tyst på mig! Jag har nämligen INTE tystnadsplikt, jag har istället skyldighet att försöka visa omvärlden hur man behandlar barn i Sverige!

Jag har vävt färdigt daldrällen men det har varit tufft. Maria, min sjukgymnast är toppen-toppen duktig, men det blir dyrt för mig: Först betalar jag sjukgymnastik därefter dagkostnad för min väv som jag inte kan väva i pga att Maria bråkat så med min rygg!



Äntligen färdig och ändå har den varit så rolig att väva!



Det kostar PÅ materialet i dörren när Douglas öppnar själv! Kanske kan man lära honom öppna dörren på ett mer civiliserat sätt?

Ha en bra fredag (trots all j.....a snö)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0