Ja, ja men gott folk!

Upptakten är helt klar! Vi har startat säsongens träning med varmbadgymnastik och nu börjar vårt aktiva träningsliv. Rätt kost, rätt motion, rätt träning - ha, ha, ha vad jag skojar! Vi har bara varit på Sjukgymnastikens vattengympa som i och för sig är helt ljuvlig i +34 gr något lätt saltat vatten. Men resten får nog komma i takt med våren. Skulle vi börja göra alltför häfta rörelser 1 cm utanför trappen här hemma skulle vi halka omkull omgående och bryta åtminstone armar och ben. Käre maken tycker nämligen inte om sand eller salt, han tycker att man "släpar in så mycket" och att "det är inte bra för djuren". Om hustru och eller vänner bryter sig sönder och samman skulle han nog tycka det var naturens gång :)
Stort tack Anita och Ingemar för den kvalitativa barnvakten, säg till om vi kan göra detsamma för er. (Jag menar med Mozart).
Jag hoppas på en tv-fri kväll så jag kan brottas med min spets-stickning - som jag numera är alltför dum för att klara - det jag klarade galant mellan 15-50 år?

Men då klarade jag inte detta (ler förnöjt i mjugg) och kan tala om att jag har en till + två på gång!!!!


Ha en riktigt bra måndagkväll, jag ska sätta fart på stickan!

Kommentarer
Postat av: Mirijam

Kära mormor! Jag ringde till er ikväll - men inget svar :( Säg till morfar att lite sand ändå vore bra, man kan stå ut med lite skit på hallgolvet :) Jag vill ha hela morföräldrar att hälsa på :)

Jag lovar att du inte alls är för dum! iaf inte mer dum än du var mellan 15 och 50 ;) så du kommer klara även det galant! precis som du gjort med filten ovan :) den är super fin!!

Pussar och kramar i tusen! Ge dem till varandra från mig så blir det både mer verklighetsbaserat och mer mysigt ;)

2011-02-28 @ 19:49:42
Postat av: Joysan

Du är så duktig min fina mamma :-). Jag är stolt över er också, hihi :-) Puss

2011-02-28 @ 21:42:37
URL: http://minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0