Klockan är kvart över 5 söndag em

och solen har precis gått ned bakom grantopparna! En liten glimt av hopp återkommer till mig i en sådan stund och eftersom vi har hållit på med jobb  i växthuset hela dagen så känns det aningen bättre ikväll. Trots kylan.
Dessutom har jag målat klart en favorithylla men har naturligtvis ingenstans att ha den :(.



Det syns inte hur fin den är men det gick inte att använda annat än blixt.



Visst är det snyggt med blixten i fönstret :)(, men det funkar inte annars, det syns inte att riset blommar!

För övrigt så är väl saker och ting någorlunda bra. Idag kom jag på att vi aldrig tittar på film längre. Varför? Det finns ju många nya filmer som jag läst om och tycker verkar intressanta men det blir liksom inte av att köra igång det. Vi får nog skärpa till oss tror jag annars blir vi ju totalt förslöade. Vi tittar ju inte mycket på tv heller. Hade inte Let´s Dance och Bygglov varit så hade vi nog aldrig sett på Rapport heller, men nu brukar vi gå upp till tv:n 19.30 tisdagar och fredagar. Så har vi faktiskt tittat på Solsida två gånger :) I januari tittade vi i alla fall på Kunskapskanalen, men det blir heller inte av längre. Det är alltid annat som får gå före, sedan är man för trött.
Skärpning alltså!
Hallå fina familjen 5! Lösenordet vi fick funkar inte, vad gör vi för fel?
Ha en bra söndagkväll allihop!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vet inte riktigt vad som blev fel. David ska kolla på det när han kommer hem (han jobbar till onsdag), sen hoppas vi att det ska fungera. :)

2011-02-20 @ 17:48:21
URL: http://familjen5.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0