Läste just....

att partiledarstriden inom s kan ju orsaka storm: en väljare säger" vill ha goe Pagrodsky, blir det inte han så får det bli SD igen!!!!"

Verkligen ett genomtänkt och klokt formulerat svar.

Alltså jag har ingenting personligen emot Leif Pagrodsky, vet inte ens särskilt mycket om honom, har väl sett honom som en socialdemokrat såväl som de andra. Men! Jag skulle f-n i mig aldrig väga en person mot nazism!!! Det är förbanne mig en förolämpning, en kränkning stor som bara den! Både mot Pagrotsky och mot oss andra! Har vi sådana väljare i Sverige så är vi väl värda Sverigedemokraterna, tycker väl att de omgående borde bli största parti! Vi övriga får försöka tänka ut vart vi ska fly! Och då! En bifördel är ju att då får vi prova på hur det är att vara flyktingar!
 Jag utmanar den som tror att nazism är ett bra statsskick: Berätta hur och varför, jag ska ta varenda argument under verkligt moget övervägande! Och kämpa för att SD ska få den plats de här människorna tycker de är värda, men!  Tyvärr är jag ju inte annat än en pensionskärring så det är väl inte troligt att någon ställer upp på min utmaning.

(ursäkta, jag har råkat tryckt på någon knapp igen, vilket förklarar stilen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0