Nu är det snärjigt!

Bara för att jag inte är sur idag så måste jag göra massor, väva, knyta plädvarp, tvätta, stryka, mangla, måla, städa barnbarnrum m m :)
+ sådant som är väldigt kul; prata med Josse-Josse, prata med Joy-på-skoj, med Annelie, fast det var ju inte så roligt minsann-de ligger i vinterkräksjukan hela familjen och skulle jag sätta mig i bilen för att fara dit och hjälpa dem så skulle de ju hinna bli friska innan jag kom fram och så skulle säkert jag sätta mig där och kräkas. Sådana här stunder är det verkligen B med att bo långt ifrån. När de bodde i Slätte och fick maginfluensa kunde vi åtminstone åka och köpa glass, the och halva apoteket och ställa på trappen:) Nu kan jag bara sitta här och tycka synd om!!!
Jag kan visa fina bilder också, det kanske i allafall har en viss positiv effekt även mot vinterkräksjuka!



Mina lammplädar!!! Tjocka och ulliga. Ni får ta fotot som det är, det gick absolut inte att ta med blixt.



Sommardukarna jag vävde i somras och inte fållat och strukit förrän idag.

Krya på er i Koldemo, ha det bra alla ni andra som förhoppningsvis är friska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0