Strålande vackert vinterväder

men jag VILL INTE ha vinter längre!!
Käre maken ringde till lärkträsågen förut och fick besked om att träribborna till våra fina gjutjärnssoffor är färdiga + att vi får lärkträ till odlingsbäddar, då till rimligt pris. Så jag är verkligen inne på vår nu snart, vill absolut inte se vackra vinterdagar längre!
Vi var till Mariestad och köpte röding förut, väljer nu på ugnstekning eller foliekokt? Med lite goda tillbehör blir det nog bra vilket som.



Den här fina lammskinnsdynan duger inte till Douglas. Han väljer själv!! På tal om mjukt och skönt så såg jag mina fina lammplädar idag, de kom från beredningen i går. Så glad jag blev, visar foto sedan när jag fått hem dem.
Nu ska det lagas röding! Ha en bra fredagkväll allihop och glöm inte Let´s Dance :)). Och Jenna du får försöka pigga på dig nu, inte bra att vara sjuk och föda barn - det råkade jag ut för när Annelie föddes. Och det var både jobbigt och oroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0