Det känns bra!

Men inte bra-bäst! Artikeln om Fredsbergs skola är ännu inte skriven och i nuläge är fortfarande beslutet inte taget om det ska bli friskola eller inte. Och så länge som läget är sådant så blir det ingen artikel :(((.
Hur som, övrigt material är klart och inskickat till tryckeriet och i kväll har vi deadline-mötet. Det känns ändå ganska skönt, över för den här gången,. Hur roligt det än är så är det ändå en tid med krav, prestation och tidsbegränsat. :=)



I blå mappen finns allt material (nästan) till årskrönika 2010 och bredvid ligger Årskrönika 2009.

Nu kliar det i vävtarmen igen, jag vill upp till Lillan däruppe och få igång bunden rosengång!!!! Det kliar i målartarmen också!! Tallrikshylla, bord, hyllor, pallar m m.
Så kliar det även i stick, virk- och sy tarmen med!  Hur ska det gå? Men roligt är det!
Igår började käre maken ta fram album och vill att vi går igenom alltsammans, sorterar, skriver, förstorar, scannar, lämnar in på dvd-överföring m m m m. Jag blir faktiskt riktigt förskrämd när jag märker vilka otroliga ekorrar vi är och alltid varit. Vi har faktiskt ett stort högt linneskåp fullt med album och osorterade bilder, sedan har jag två hyllor med material från mamma och pappa, en hylla med material från farmor o farfar  + två datorer halvsorterade :(.
En sak i taget+ att våren är i antågande.
Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0