Efter vävning

Osso bucco, blir säkert jättegott!
Det gick väldigt bra att väva, trasslade inte in mig ett dugg, men hade tyvärr glömt påfyllnadsnystan hemma så det blev ändå inte mer än ca 30 cm. Men det är ändå 30 cm väv istället för varp!!
Vi är väldigt osams med Viasat! Vi sa ju upp vårt abonnemang p g a att vi aldrig tittade på annat än 1,2 och 4 vilket tillhör de fria kanalerna enligt lagar och paragrafer. Men Viasat har tydligen egna lagar för de påstår att tv4 numera är betalkanal! Och vi kan inte hitta något på nätet som styrker att de har rätt. De kräver betalt för att vi ska få tv4 och nu undrar jag om detta verkligen är riktigt, om det är något vi missat? Eftersom vi är "enorma tv-freakar" så har vi ju två apparater, en liten frukost-tv i datarummet och en lite större i tv-rummet. Den lilla har vi köpt en folkbox till - där fungerar fortfarande tv4, den stora hade vi Viasat på och där fungerar alltså inte tv4 utan att vi betalar extra! Alltså jag har aldrig varit särskilt bra på varken matte eller teknik, men den här ekvationen går banne mig inte ihop ens för ett dumhuvud som jag!:))

Ha en fortsatt bra trettondag jul! (Vår gran är kvar inne p g a lathet).


Kommentarer
Postat av: Joysan

Godnatt till dig också min fina mamma :-). The sam pr...? Förstod inte? Haha...jag är nog fortfarande lite seg. Haha. Jag ska inte gå ut ikväll...mer än till tvättstugan xD...Hörs imorgon! Och om festen, klart vi försöker få ihop det och firar alla samtidigt :-). Puss & godnatt!

2011-01-06 @ 20:58:28
URL: http://minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0